salam semua..blog ini buka untuk cari publisiti tapi untuk tujuan saya meluahkan perasaan saya..apa yang terkandung dalam semua entry ini bukan untuk "blackmail" mana2 pihak..tapi untuk lepasakan geram.. so kalau tak suka boleh leave blog ini kalau tak puas hati dengan mana2 entry hurmmm too bad..tak suka pada saya?? ada saya kisah??

Tuesday, November 8, 2011

Final Exam

salam semua...huh lama jugak aku tak update blog. sorry guys aku busy sangat semester nie...bukan setakat busy masa duit aku pun busy ja nak jalan. aduhhh...semester nie belum lagi hujung bulan aku dah pokai.. okeh entry kali nie aku nak tunjuk hasil kerja "photography" aku.. ini bukan untuk menunjuk okeh.. ini cuma untuk ilmu sahaja.. kalau boleh comment2 la sikit mana yang aku boleh "improve" kan...heheheh. gambar yang aku nak tunjukkan nie gambar untuk final aku. next week aku kene present benda nih..


yang nie salah satu yang aku shoot dengan pertolongan mak aku sendiri..hehehe.. ada banyak lagi tapi tak surprise lah kalu aku upload banyak2... kene tunggu entry aku seterusnya.. anyway please pry for me..... muaxxx luv ya..





No comments:

Post a Comment